Hey
Herzlich Willkommen in unserem Forum. Schaut euch ein wenig um. Gemacht ist es eigentlich nur für unsere Clique, aber ihr seid trotzdem eingeladen. Wenn ihr Lust habt, dann meldet euch am besten gleich an. Ansonsten kann man nämlich nur einen sehr kleinen Teil sehn. Wir würden uns über neue User freuen!
Wenn nicht, dann hinterlasst doch einfach einen Eintrag im Gästebuch.
Der geheime Punkt
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
va fan... skut mig i huvudet det händer igen jag blev helt fukd på fem fkn heineken alla mina vänner är på krogen och jag står här själv med mina fingrar i halsen
Autor
Nachricht
CookieMonster Lagkapten
Thema: va fan... skut mig i huvudet det händer igen jag blev helt fukd på fem fkn heineken alla mina vänner är på krogen och jag står här själv med mina fingrar i halsen Di Apr 25, 2023 12:29 am
Jonna Ta dig ut medan pistolen Är gömd under kudden När demonerna_ Sparkar in dörren Vad fick dig att tro Att du att du var ensam?
[Refräng] Jag följer dig utför, tillsammans i mörker Jag har också varit där Och om du skadar dig själv, så skadar du mig med Du är min värld_
[Vers 2] Jonna Är en sten som störtar_ Nerför en brant där han alltid rullar Jonna är en Maskrosboll i vinden Och snart kommer stormen
[Refräng] Jag följer dig utför, tillsammans i mörker Jag har också varit där Och om du skadar dig själv, så skadar du mig med Jonna, du är min värld_
[Stick] Mm, minns hur vi körde över bron och sjöng med till radion "It's the end of the world as we know it" Tillsammans i mörker
[Brygga] Vet du, jag såg dig i varje gatlampa vi körde förbi (Tillsammans i mörker) Och du sa om kärlek var skepp skulle du ha tusen vrak i dig
[Refräng] Så jag sa Jag följer dig utför, tillsammans i mörker Jag har också varit där Och om du skadar dig själv, så skadar du mig med Du är min värld_
[Outro] Tillsammans i mörker Tillsammans i mörker Tillsammans i mörker
nordhemsgatan leder rakt in i himlen:
Tommy och Leona Kryssar mellan taxis och neonen Dom har nästan vart på toppen Nästan vart heartbroken Men dom läker snabbt Inte som vi gjorde Nej kärleken can burn ya I tell ya Vi borde varna dom Men dom behöver ingen Så länge Nordhemsgatan Leder rakt in i himlen
Och vi har bränt oss förr Du kan kalla mig hans namn För jag har bara skuggor Så jag kan va vem du vill Bara blunda och tänk på den Som en gång var din Och låt mig kyssa dig blind Du kommer klara dig Du behöver ingen Så länge Nordhemsgatan Leder rakt in i himlen
Ta mig hem ditt jävla vrak Kyss mig överallt Och bara ta mig Från all morgondag Bara blunda och håll fast Som två boxare i sista ronden Håller om varandra För att inte falla
Älven rinner Och sköljer med smutsen Rakt in i mörkret Och över Nordhem Gör månen ett extranummer För svek och knivar Och crossroadsjävlar Men jag kommer klara mig Jag behöver ingen Så länge Nordhemsgatan Leder rakt in i himlen
Ta mig hem ditt jävla vrak Slå dina armar om mig Och bara ta mig Från all morgondag Bara blunda och håll fast Som två boxare i sista ronden Håller om varandra För att inte falla
Ta mig hem ditt jävla vrak Kyss mig överallt Och bara ta mig Från all morgondag Bara blunda och håll fast Som två boxare i sista ronden Håller om varandra För att inte falla
[Vers 1] Över plattorna på Sergels torg Där himlen är tung av sorg Jag väntar fast jag redan vet Sänker mitt huvud ned Om du skulle se tillbaks nån gång Har allt gått tillbaks till noll Nu faller regnet över oss Men filmen börjar om och om
[Refräng] När allt är slut Vad gör väl det om hundra år När vi är tillbaks på noll? Jag vet att du vill ha det så Men vad spelar det för jävla roll Om det inte kan bli vi nån gång? Vad finns det då att bry sig om Över plattorna på Sergels torg?
[Vers 2] Fast det kommer blåsa upp till storm Står jag där jag alltid stått Jag stryker bort en ensam tår Du vänder dig om och går Som om det aldrig nånsin hänt Ser stjärnorna lysa än Mitt hjärta kanske slutar slå Men filmen börjar om ändå
[Refräng] När allt är slut Vad gör väl det om hundra år När vi är tillbaks på noll? Jag vet att du vill ha det så Men vad spelar det för jävla roll Om det inte kan bli vi nån gång? Vad finns det då att bry sig om Över plattorna på Sergels torg?
[Stick] Gatorna töms, här finns inget att se Ingenting glöms och det finns ingenting Som du kan göra åt det Allt på en gång En gång till En gång till
[Refräng] (När allt är slut?) (Vad gör väl det om hundra år?) (Jag vet att du vill ha det så) (Och jag förstår) Men vad spelar det för jävla roll Om det inte kan bli vi nån gång? Vad finns det då att bry sig om? (Över plattorna på Sergels torg?) När allt är slut Vad gör väl det om hundra år? (Över plattorna på Sergels torg?) Jag vet att du vill ha det så Och jag förstår (Över plattorna på Sergels torg?) Vad finns det då att bry sig om?
va fan... skut mig i huvudet det händer igen jag blev helt fukd på fem fkn heineken alla mina vänner är på krogen och jag står här själv med mina fingrar i halsen